کلیک و جمع آوری بریتانیا در سال 2022 42.
4 میلیارد پوند است و مطابق با بارکلیز، 8.
4 درصد هزینه های بریتانیا در سال جاری است.
کلیک کنید و جمع آوری کنید، جایی که به صورت آنلاین و بدون فروشگاه خریداری می شوند، 40٪ خرده فروشان را به خود اختصاص می دهد که این سرویس، 37٪ قبل.
«خرده فروشی چیست؟» مطابق با تغییر جامع پول بارکلیز همچنان نشان می دهد که کلیک و جمع آوری از 184000 شغل پشتیبانی می کند و 7.
4 درصد خرده فروشان نیروی کار 10 کارمند را خنثی می کند.
خردهفروشی آنلاین را بررسی میکند، یک «خرید ترکیبی» وجود دارد که شامل و تعاملاتی است، در چنین خرید آنلاین و در فروشگاه.
و در فروشگاه مطابق با انتظارات است.
پنجمین (41%) فروشگاهها در بریتانیا به طور معادل مکانهایی هستند که روی آنها کلیک کنید و جمع کنید.
محصولات مصرفی آنلاین و در فروشگاه از یک محصول (33%)، لوازم جانبی (31%)، لوازم خانگی (34%) و محصولات (28%) عبور می کنند.
گنج بارکلیز نشان میدهد که داشتن یک سرویس آنلاین و WC سرمایهای موجود برای خردهفروشان باشد، به طور مساوی (۲۴%) جیب مصرفکنندگان برندهای آنلاین را خریداری میکنند، که علاوه بر فروشگاهها، ۱۰ (۱۳%) کسبوکار را کاهش میدهد.
ثابت کردن و متحد کردن خدمات جان لوئیس
کارن جانسون، و عمدهفروشی، شریک بانکداری بارکلیز، میگویند: «شاید در سالهای گذشته، در یک تکامل شتابان بوده است.
هزینه های زندگی آنلاین و هزینه های زندگی در حال افزایش است.
با این حال، بخش بریتانیا دلگرمکننده است، اما کسبوکارها مدلهای فروش خود را با این طوفانهای مالی تطبیق میدهند و به این شکل ممکن میبینند.
پیوندهای بین و زمینی تکامل یافته است که فرصت ها و راه های درآمد هستند.
علیرغم افزایش خرید آنلاین، خیابانهایی با ذهنیت بالا وجود دارد.
در پاسخ به این سوال که آیا فضایی وجود دارد یا خیر، 67 درصد از مصرف کنندگان مورد بررسی این فضا را فشرده کردند، که 32 درصد آنها به شدت موافق بودند.
با این حال، یک تقسیم جمعیتی مادرزادی وجود دارد: (54٪) افراد 16-24 ساله به فروشگاه ایمان دارند، در مقایسه با سه چهارم (74٪) 55 سال.
پس از تشدید وضعیت در طول همهگیری کووید، مصرفکنندگان اطمینان خرید خود را به فروشگاهها باز میگردانند و آجرها و فروشگاهها را قوی میکنند.
تقریباً 10 (88٪) خرده فروشان موفقیت وظیفه ای خودخواسته آنهاست.
با این حال، در حال ارزیابی مجدد جایی که آنها مستقر هستند، مقصدهای نقره ای زبان مصرف کنندگان.
(41٪) فروشگاه ها مراکز ایالتی، 32٪ پارک های آنها هستند.
یک پارک، خریداران دائمی 55 نفر را در خود جای میدهد که (33%) فروشگاه مورد علاقه آنهاست.
سایر یافتههای گزارش «خرده فروشی چیست؟» عبارتند از:
یک (31٪) خرده فروش که قبلاً در حال انجام است.
خرده فروشان Whitsun هستند (38%)
یک (26%) خرده فروش خدمات درون فروشگاهی را به این صورت معرفی کردند که چگونه pinup girl و امتیازات، 24% شریک دیگر فضا را تعریف می کنند و 21% فضاهای همکاری را در فروشگاه ایجاد کردند.
سه 10 خرده فروش (28٪) در حال سرمایه گذاری قابلیت های بیت خود هستند
15 درصد خرده فروشان متاورس را در فروشگاه بازسازی کردند
39٪ مصرف کنندگان استفاده پایدار را تا زمانی که بسته می شوند دوباره تبدیل می کنند و 25٪ نقاط شارژ را انجام می دهند.
خطر هزینه زندگی باعث ایجاد چالش های مازاد خرده فروشان می شود.
بارکلیز نشان میدهد که خریداران بریتانیایی هزینههای خود را بین 25 تا 30 درصد تا سال آینده هدفگذاری میکنند، بهعنوان یک دستهبندی کامآمیز.
با این حال، بزرگترین سودآوری تصویر دستمزد است - بیش از 23.
4٪ از پاسخ دهندگان، هزینه های آینده نگر (21.
6٪)، (21.
6٪)، صورت حساب ها (21.
3٪) و (21٪) انتخاب شده است.
بارکلیز بر اساس سفارشی است که در سراسر سرشماری برای 2006 مصرف کننده بریتانیا در سطح ملی، و 600 کسب و کار مدیران بریتانیا که در فروشگاه هستند انجام شده است.
به ترتیب بین 25 تا 27 ژوئیه 2022 و 25 ژوئیه تا 8 آگوست 2022 انجام شد.
نتایج تحقیق بارکلیز را توسعه دهید، فرضیه ONS، طرح کل نیروی کار و اقتصاد کلیک کنید و جمع کنید.