کره جنوبی، ژاپن محدودیت ها، اعلامیه سازمان تجارت جهانی این است

سئول، 22 (یونهاپ) -- کره و ژاپن رویه‌هایی برای این محدودیت‌ها و غیرمناسب با موضوع، روز چهارشنبه سئول هستند.

هفته، ژاپن قول داد مواد کره را محدود کند، که در ژوئیه 2019 غیرعادی بود.
در مقابل احکام جرقه کره در سال 2018 مبنی بر اینکه شرکت های ژاپنی قربانیان ژاپن را در طول سال های 1910-1945 کره استعماری خود باز می گرداند.

، کره واکنش خود را اعلام کرد سازمان تجارت جهانی در تماس با ژاپن در مورد این موضوع، با چه روشی طرفین قرارداد را کنار زدند.
چانگ یانگ به خبرنگاران گفت: «رویه‌های لازم در این هفته در میان مشاجرات و مشکلاتی که در طول مذاکرات هفته بین یون سوک یول و فومیو کیشیدا ژاپنی به اشتراک گذاشته شد، وجود دارد.

.
ما قوانینی را اصلاح می‌کنیم که ژاپن را در لیست سفید خود قرار می‌دهد و با ژاپن در این مورد مشورت می‌کنیم.
»

جلسه، سئول و توکیو و مشاوره‌های بزرگراه‌ها برای بازگرداندن شرکای مورد اعتماد خود در «لیست سفید» انجام شد.

> سال 2019، ژاپن پس از کره، وضعیت سریع ملت‌ها را به غربالگری صادر کرد که صدها "اقلام استراتژیک" را که می‌توانند به طور بالقوه استفاده منحرف شوند، نیاز دارد.

کره ژاپن شرکای خود را از فهرست خارج کرد.
رفتار ترجیحی.

، با تاکید بر چالش‌های انتخاب ژاپن کره، گفت: «کره جنوبی و ژاپن رایزنی‌های هوشمندانه در سطح دولت فراتر از یک وقفه چند ساله انجام دادند، که کار متقابل بین شرکت‌ها را از بین می‌برد و سرمایه‌گذاری قابل توجهی را تقویت می‌کند.
< /p>

بعد از آن که یون برنامه‌هایی را اعلام کرد که درخواست کمک ژاپن از سوی ژاپن را از سوی قربانیان لغو می‌کند، اقدامات آشتی‌جویانه انجام شد.

یون سوک یول (C) کره جنوبی در طول میزگرد ضروری کره-ژاپن در فدراسیون سندیکای ژاپن، کیدانرن، توکیو 17، 2023 سخنرانی می کند.
(یونهاپ)

graceoh@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط تجارت "فهرست سفید" کره جنوبی، ژاپن در 2 ماه: رئیس (مرکز خبر) محدودیت های ژاپن، کره جنوبی، ثبات سلطنتی، عدم قطعیت های تجاری را اصلاح می کند.
(دوم دوم) کره جنوبی منفی گرایی سازمان تجارت جهانی را تقریباً محدود کننده ژاپن می کند (دوم دوم) یون می گوید کره جنوبی-ژاپن پشت سر میزهای مخالف به طور رسمی در 25 اکتبر به عنوان "روز دوکدو" نمایش داده می شوند.
(LEAD) کره جنوبی به اشتراک گذاری اطلاعات یکجانبه ژاپن را بازیابی می کند بیشتر (+1) بستن

پیشنهاد سایت