فروش ویسکی در فروشگاه های E-Mart فروش soju از ژانویه تا فوریه.

سئول، 19 (یونهاپ) -- E-Mart Inc.
که فروش ویسکی در مراکز فروش کره از فروش سوجو در این کشور در دوره ژانویه تا فوریه بیشتر بود.

ویسکی از افراد جوان‌تر که به عنوان نمونه «نسل MZ» شناخته می‌شوند، افزایش یافت و در حال حاضر به همان اندازه ویسکی مصرف می‌کنند، که به‌عنوان نمونه‌ای از مردان میانسال به‌عنوان نمونه مرسوم، مد روز در نظر گرفته می‌شود.

یک E-Mart گفت: «نسل‌های جوان در میان گرایش‌های نوشیدنی به نام‌های «هومسول» و «هونسول» کره، آب‌های هایبالز را ویسکی می‌کنند.

مفاهیم homesul و honsul که به ترتیب نوشیدن و نوشیدن به تنهایی سال‌ها از بین رفتند و در بحبوحه همه‌گیری COVID-19 منجر به فروش ویسکی شدند.

MZ، در اینجا، با هم به نسل هزاره‌ها اشاره می‌کند که طبیعی دهه 1980 دهه 1990 بودند، و Z، در اواسط دهه 1990 دهه 2000.

ژانویه، فروش ویسکی 3.
6 درصد بود.
فروش سوجو پس از این مد مصرف کنندگان 30 فروشگاه ویسکی مربعی.

این دور بدون تاریخ در مورد E-Mart Inc.
Seongsu آن در شرق سئول را نشان می دهد.
(یونهاپ)

kyongae.
choi@yna.
co.
kr
(END)

پیشنهاد سایت