Boohoo پاپ‌آپ خود را اعلام می‌کند که خریداران را قادر می‌سازد تا آن را تأیید کنند

Online Boohoo یک پاپ آپ حضوری در پایتخت بریتانیا اعلام کرده است که مجموعه این برند را به نمایش می گذارد.
با هدف قرار دادن مصرف‌کنندگان Gen Z، پاپ‌آپ فقط روزهای ماندگاری، 25-26 2023، در خیابان پورتلند 6-10، لندن، W1W 8QL.
پاپ آپ sutteeism – پرفروش‌ترین لباس‌های ورزشی – به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که به صورت حضوری زمان بگذرانند.
موارد فوق شامل تجربه سربازان طوفانی و خدمات جلسات استایل جورجی گری هستند.
این جلسات یک به یک خریداران را گزارش می دهند که ظاهری خاص را به نمایش می گذارند.
علاوه بر این، گوشه مزیتی است که کمربند را خشک می کند و هدپرس را درمان می کند.
Boohoo که در سال 2006 منچستر را تأسیس کرد، گروه Boohoo است که شامل نام هایی از Thing، Dorothy Perkins، Warehouse، Oasis، Karen Millen و Debenhams در کنار دیگران است.
سال‌ها نام‌های تجاری را به خود اختصاص داده است و به نهادهایی که فقط آنلاین هستند، ثبت نام کرده و یک حرکت است.
چک Boohoo در اواسط ماه لندن (همچنین خیابان پورتلند) تنظیم شده است، که به عنوان یک نمایشگاه و مرکز اپراتور خوش ذوق ظاهر می شود.
Boohoo تنها در مدتی که درآمدهای رشته‌ای در چهار ماهه 31 دسامبر 2022 با 11 درصد مطابقت داشت، به‌صورت آنلاین سوار شد و تأخیرهای خداحافظی اعتصاب‌های پستی به شدت تحت تأثیر قرار گرفت.
این خراش به دنبال گفته Boohoo Group است که ارزش سهامدار و پایدار بلندمدت آن است.

پیشنهاد سایت