جورج دیویس نامی است که دهه 1980 را به ما داد، جورج در آسدا دهه 90 و ام اند اس یونا در دهه 2000.
اکنون او بازگشته است، 81 ساله - و همه مشتریان لباس زنانه و بچهگانه را هدف قرار میدهد - برند او GWD، که در فوریه 2023 در لندن در کنزینگتون المپیا، با کیفیتی که بوتیکها، شهرها و شهرها برنده هستند، راهاندازی شد.
دیویس به ما میگوید با حرفهگرایی رنگارنگ و برندش، که در سپتامبر امسال یک وبسایت تجارت الکترونیک در بریتانیا دارد، همراه با پسر عمویش، زمانی ملانی دیویس را که وارد معامله GWD شده بود، حذف کردند.
جورج دیویس یک مد بریتانیایی است که در سالهای 1982 و 1987 شناخته میشود - مجموعههایی را که خانههای مشتریان به صورت نمونه در نظر گرفته میشود، با رای گیری جرج جرج را در Asda 1990 از بین میبرد.
او جورج خرد Asda را در سال 1995 فروخت و نام علامت تجاری را تا سال 1999 بازگرداند - در هماهنگی با والمارت که ضامن آن را به دست آورد - و در سال 2001 به دنبال ارتقای سبک Una از Marks & Spencer بود.
دیویس یونا 2005 در هماهنگی با سر استوارت رز، مدیر اجرایی M&S، اگرچه در سال 2008 گذشته سندیکا را بازگرداند.
خاک خود را در سال 2009 به نام GIVe راه اندازی کرد، که نشان دهنده جورج چهارم بود، خالص دریافتی ها در فروشگاه های بریتانیا، رجنت لندن.
خیابانی، چالش برانگیز و پرهزینه.
با این حال، دیویس با شکست مواجه شد که آسیبی ندید و معامله را در سالهای سرمایهگذاری قرار داد.
GWD با جورج دیویس همخوانی دارد
در سالها، برند لباسهای زنانه و بچهگانه FG4 او، که در مقر سفارشیاش در Draycott در Cotswolds - جایی که روزهای Una خود را در آنجا سپری میکرد - داشت و مغازهها عربستان سعودی را زیر سوال میبرد.
این در حال پایانی قریبالوقوع است، با این حال سالها، GWD (که نام جورج ویلیام دیویس است)، همان شکل لباسهای زنانه و بچهگانهای است که او معرفی کرده است، اگر یک کسبوکار یدکی با محوریت شرق وجود داشته باشد، کویت و دبی را ذخیره کند.
با این حال، بریتانیا در نظر گرفته شده است - در لندن در لندن المپیا فوریه 2023، و یک وب سایت کارفرمایی که در سپتامبر AW23 بیش از حد کار می کند.
دیویس در سال 1982 پیشروی کیهانی بوده است.
فروشگاهها لباسهای رنگارنگ و داستانهای سبک زندگی تجاری بودند، نه انواع مختلف بلوز، لباس بافتنی و دامن.
وورستلونگ «تمام نگاه» متولد شد.
دایرکتوری که در سال 1987 برای رفیق اکتسابی گراتان معرفی شد، در این بخش قرار داشت و تکنیکهای سبک زندگی در فروشگاه را به صفحات کاتالوگ رنگارنگ - عکاسان و مدلها - یک آرزو میآورد.
عکسهای باکیفیت و کلیدی بودن، باعث میشود مشتریان بهتر به آنچه سفارش میدادند فکر کنند، هزینه برمیگردد.
این یک پیپا دی مستقر در دیویز بود که در دهه 1970 مهمانی های Tupperware را اداره می کرد و به موجب آن یک زن فروشنده خوداشتغال فروش را سازماندهی می کرد و از بریتانیا عبور می کرد.
نمونه های رنگی با وجود فروش، قطعات کالیبر نشان داده شده را معرفی کردند.
با این وجود موثر
آنلاین رانده شده روز دیویس و با موفقیت در سراسر کشور ذخیره می شود، تقریبا قلب او.
او گفت: «من در 12 فوریه 1982 راه اندازی کردم و روسای کارآفرین داشتم و دارم.
اتاق هیئت مدیره من مدیران بود، در کنار نیروی کار به غذاخوری رفت.
«بهعلاوه، من سالانه 80 فروشگاه داشتم، اما در یک دفتر کار غرور آور نبودم.
مجبور بود، و این نحوهی یادگیری در کنار تفاوتهایی است که مکانها را فروخته است.
در واقع خرید یک هلیکوپتر Squirrel کسب و کار، من فروشگاه های واجد شرایط یک سال بود.
این بسیار عالی بود، روزها بود و یاد گرفتم - برندی را انتخاب کرد!»
این فیلمی بود که در Next کارگردان نبود، و دیویس در سال 1988 «بیتفاوت» بود، که بعداً به فهرست عظیمی رسید.
گفت: «آنها با سه نسخه تنظیم شدند، که واقعاً درست بود، اما چه چیزی مستقل بود.
و این امری است که جرج در محدوده آسدا انجام داد.
" او این بود که در جادهها ماشینها وجود داشتند، نه پارکهای ماشینهای انبار در مراکز شهر، با این حال، سوپرمارکتها، سایتها و پارکینگها، مخاطبان بیشتری داشتند، مثلاً به بازاریابی مواد غذایی نیاز دارند.
دیویس در عقب به طور مشابه با دیدن اتومبیلهای دوز در آن زمان مطابقت داشت و به طور فزایندهای در شهرها و شهرهای بریتانیا پارک میکرد.
در راحتی به ارمغان آورد، تنها دایرکتوری تغییر دهنده بود.
دیویس گفت: «در آن زمان، شرکتها ظرف 28 روز تحویل میدادند، فقط ما ظرف 48 ساعت تحویل میدادیم.
این بود و دقیق آن را.
مردم من را داشت.
منطقه، و ما می توانستیم 24 ساعت - 24 ساعت مشتریان داشته باشیم.
این راهگشا بود.
»
این وجود دارد که دیوی ها و سال های بسیار ناخوشایندی که داشتند، کنار گذاشته شدند.
بدون شک مشتری گراتان و (.
.
.
) را می خرید.