JOOR Passport شرکای SS23 جدید تایپه است

JOOR Passport با هفته تایپه در «رویداد آنلاین TPEFW» در فصل SS23، 30 طراح تایوانی یک ترکیب خرده‌فروشی با مشارکت بلندمدت همکاری کرده است.
JOOR پلتفرم است، و JOOR Passport یک مرکز متمرکز است که خریداران در مورد کمد زمین و رویدادهای هفته و نمایشگاه تجاری می‌پردازند.
ادامه هفته تایپه، که از نظر فیزیکی 13 تا 22 اکتبر 2022 برگزار می‌شود، با هدف ارتباطات B2B و حرکتی، فرصت‌هایی را افزایش می‌دهد که تایوانی‌ها بازارهای خود را در سطح جهانی معرفی کنند.
کریستین ساویلیا، مدیر عامل JOOR، گفت: «آسیا به یک JOOR تبدیل شده است، زیرا طراحان در سراسر منطقه هستند.
دوباره هفته تایپه قسط است که در ماه اکتبر ضروری است.
«این نمایش‌های حضوری است که بازمی‌گردند، و JOOR به این مخاطب افتخار می‌کند.
» تا به امروز، JOOR Passport میزبان 60 رویداد بوده و 400000 بازدیدکننده از 159 کشور را به خود جذب کرده است.
در سمت flambeau، 5500 برند در رویداد JOOR Passport شرکت کردند، عملاً 900000 محصول فروخته شد.
شرکاء شامل هفته لندن، گروه، کپنهاگ (CIFF)، لیبرتی، کابانا، IMG AAFW، استانبول، جترو ژاپن و RAISEfashion بودند.

پیشنهاد سایت