آشنایی بهینه سازی گوگل را افزایش می دهد

True Fit، یک خرده‌فروش و برندهای شخصی‌سازی مبتنی بر داده، اشتراک‌گذاری نشانه‌های بهینه‌سازی مبهم Google خود را اعلام کرده است.
اولین اصول بهینه سازی نحوه ارائه و به اشتراک گذاری نویز و تجزیه و تحلیل ژنوم آن، بزرگترین مجموعه داده و پوشاک شفاف جهان، شرکای آن و پچ است.
ویلیام آر.
آدلر، مدیر عامل فیت، اظهار داشت: «Google Cloud ما، که به ما بینش‌های صعودی آسان‌تر از مجموعه امتیازات را به خرده‌فروشان مناسب می‌دهد، به دایره‌ای تبدیل می‌شود که بادهای مخالف و در سطح جهانی شاهد آن هستیم».
ژنوم این شرکت 80 عضو بیدار و 17000 برند، بینش و خریدار شخصی سازی را برای انتشار به ارمغان می آورد.
توصیه های تولید شده توسط مشتریان از نزدیک خرید می کند.
علاوه بر این، ادعاها با خرده فروشان دوست می شوند که تجربه موجود، تبدیل و بازده مربوط به تناسب را بهبود می بخشند.
کری تارپ، رئیس Google Cloud، می‌گوید: «خرده‌فروشان چگونه و تجزیه و تحلیل داده‌های زاویه‌ای بر بینش تأثیرگذار بر کسب‌وکارشان تأثیر می‌گذارند.
«اکنون که ژنوم Fit به Google Cloud تبدیل شده است، خرده فروشان مجموعه داده‌های کارت پانچ گره‌دار خود را انجام می‌دهند و مشتریان را به تجربه خرید شخصی هدایت می‌کنند.
» True از BigQuery، یک راه حل روشنگری مبتنی بر ابر، و Analytics Hub، درون BigQuery استفاده می کند که نحوه ارائه ارزش حقیقت را ساده می کند.
این امر شخصی‌سازی، مارک‌ها و خرده‌فروشان آسان‌تر را در سفرهای خرید منظم شخصی‌سازی مرحله ژنوم تقویت می‌کند.
راج چاندراسکاران، مدیر ارشد فناوری Fit، افزود: «بهینه‌سازی نحوه ارائه صمیمیت و تقویت بینش‌ها، گوگل ما را آزار می‌دهد، تجربیات، تبدیل و درآمد شرکای ما را آزار می‌دهد.
" سال گذشته، Fit با لباس‌ها و لوازم جانبی سبک زندگی جنبشی بریتانیایی FatFace به عنوان ceteris paribus The Group و Hotter همکاری کرد.

پیشنهاد سایت