بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2022 – شناسایی دستگاه های لیزر الکساندرایت , فناوری ان دی یاگ , لیزر خانگی و …

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 نی نی سایت

بهترین انواع دستگاه لیزر موهای زائد + فواید و معایب آنها نی نی سایت ۱۴۰۰

دستگاه لیزر موهای زائد نابلکس

دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

عوارض کار با دستگاه لیزر موهای زائد

عکس انواع دستگاه لیزر موهای زائد

عکس جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

عکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

عمر دستگاه لیزر موهای زائد

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

در این مقاله ما به معرفی انواع دستگاه لیزر از بهر رفع موهای زائد می پردازیم . به‌علت معرفی بهترین دستگاه های لیزر سال 2022 در ابتدا باید قدری با مکانیسم اثر لیزر بر موهای زائد اطلاعاتی داشته باشیم .

رویش موهای زائد را عمدتا در نواحی چانه، لب فوقانی، اطراف دو جانب صورت، از محل ناف به‌ طرف پایین و در فرورفتگی ناحیه کمر، به گون تیره و سیاه می‌توان مشاهده نمود. ریشه هر مو دارای رنگ‌ دانه‌ ای به نام ملانین بوده که در روند رشد مو، به‌ تدریج این رنگ‌دانه فعال گشته و تمامی تنه یک مو را تیره و به رنگ‌های سیاه، قهوه‌ای و بلوند و … درمی‌آورد.

مکانیسم اثر لیزر، بر بمباران و نسخ ساختن رنگ‌دانه یا ملانین موجود در بیخ مو استوار است. در هر صورت باید توجه داشته باشید که با مداقه به کارآیی موثر لیزر در از بین جا به جا کردن دائمی حدود 80 درصد از موهای زائد، انتخاب سنخ دستگاه و فناوری خاص مبتنی بر نوع قشر و موی شما ارزش بسیاری دارد که می تواند باعث اثربخشی و یا عدم اثربخشی شود.

دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم پلاس

بهترین دستگاه لیزر موی زائد کدام است بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای صورت، زیربغل، بیکینی و ساق

پزشکان توصیه می‌کنند که تماما بیمارانی که تحت لیزر موهای زائد قرار می‌گیرند، به‌جهت دستیابی به بهترین نتیجه ممکن، بین چهار تا شش جلسه لیزر انجام دهند. تعداد درمان‌های مورد نیاز به گون پوست، رنگ مو، وسعت ناحیه‌ ای که می‌ خواهید درمان کنید، تراکم مو و چرخه نمو موهایتان بستگی دارد. عوامل دیگری مانند سن، نژاد، وزن، هورمون‌ها، رژیم غذایی، دارو و متابولیسم کلی بدن، همگی در قطر و یا لطافت موهای شما شمایل دارند، بنابراین تمامی این عوامل در تعیین تعداد جلسات لیزری که نیاز دارید، نقش دارند.

بلافاصله پس از لیزر، سرحد تحت درمان کمی متورم و قرمز میشود و مانند آفتاب سوختگی خفیف به تماشا میرسد. این واکنش پوست معمولا در قدر چند وقت‌نما فروکش می کند یا بسته به نوع پوست شما ممکن است یک تا دو روز درازی بکشد. استفاده از کمپرس یخ و کرم های کورتیکواستروئیدی موضعی به کاهش این علائم همراهی می کند. همچنین استعمال از کرم ضد آفتاب را برای مناطق ذیل درمان که در اعراض‌کننده آفتاب هستند توصیه می کنیم، چرا که پوست شما پس از ادا لیزر به اشعه های آفتاب حساس تر میشود. اکثر بیماران علی‌الفور پس از لیزر موهای زائد میتوانند به فعالیت های عادی خود باز می گردند.

جدیدترین دستگاه لیزر موی زائد لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱

از کجا بدانیم جلسات لیزر ما بسنده ست؟

بعد از جلسه ی ۶، ۷ یا ۸ لیزر موهای زائد، تا زمانی که مقدار ۲۰ تا ۳۰ درصد از موهای کرکی و نازک شما باقی مانده باشد و دیگر از این حد بیشتر نشود، نیازی به جلسه ی بعدی لیزر نیست. ولیک گر موها بیشتر شد، جلسه ی یادآوری لیزر موهای زائد نیاز است. جلسات یادآوری ممکن است ۶ ماه تا یک سال پس از جلسات لیزر شما باشند. توجه داشته باشید که برخی افراد نیازی به جلسات یادآوری ندارند.

خوب همونطور که قبل تر گفتم من در جلسه ی ۴ ام به پاداش ی مطلوب رسیدم منتها به طور معمول با دستگاه جنتل مکس پرو برای ۹۰ درصد خانمها ۴ الی ۶ جلسه خواهد بود.

۱۰ درصد افراد به جلسات بیشتر نیاز دارند (برای لیزر موهای زائد آقایان معمولا تعداد جلسات بیشتر خواهد بود) مسافت بین جلسات لیزر موهای زائد برای بدن ۲ شهر یکبار و صورت هر ماه می باشد.

پیشنهاد سایت