فروش آنلاین بریتانیا -3.
4٪ سال به سال در اکتبر، در مقایسه با اکتبر 2021 - 7.
3٪ بود و، سایت های آنلاین به این ترتیب 2.
1٪، بازدیدکنندگان تبدیل به مشتری -20٪ اکتبر 2021 بود.
بر اساس پیشنهاد IMRG Capgemini Index آنلاین که فروش آنلاین 200 خرده فروش را ردیابی می کند، اکتبر نوزدهمین خرده فروشی آنلاین متصل سال به سال بود.
با این حال، فروش آنلاین ماه به ماه اکتبر در مقایسه با سپتامبر، سالهایی که فصل، برای مثال کریسمس آغاز شد، 11.
7 درصد بود.
در حالی که فروش لباس در سال، ماهانه سال به سال و فروش آنلاین خوشتیپتر در مقایسه با اکتبر سال گذشته به 7.
2- درصد کاهش یافته است.
اندی مولکاهی و در IMRG گفت: "بخش هدایا بدون توجه به عواقب در حال حاضر به ما می دهد.
کاهش -20٪ و هفته ها را تجربه می کند، و این کاهش -30٪ در هفته های 2021 رخ می دهد.
خریداران ممکن است مناطقشان هدایا را دوست داشته باشند، که تقاضای Whitsun نیست.
علاوه بر این، بیانیه تابستانی صدراعظم، که در حال حاضر پنجشنبه که قبلاً «هفته» جمعه شیطانی بود، و جایی که تأیید افزایش مییابد، به نظر میرسد که راز محافظت شده خریداران در خردهفروشها آسیب دیده است.
»
Simon Binge، با انسان تماس در Capgemini، اضافه کرد: «حتی دستههایی که اثاثیه، اثاثیه و اثاثیه ماه اکتبر را به هم میزنند، بدون اینکه اقتصاد کلان رفتاری پرخور داشته باشد، جهش میکنیم.
در حالی که 2.
9% سال به سال + 2.
9% بود، ما آن را غیرفعال میکنیم که این بخش عمدتاً برای کمک (+7.
8٪ سال به سال) و متوسط بازار (+9.
8٪) سازگار شده است، گروه بندی -42.
8 است.
٪ سال به سال.
"نوار معاملاتی در بالای بی در وجود، تراورس، باغ، هدایا و لباسها را مشاهده میکند، جایی که دستههای معقول و متوسط بازار از همتایان خود بهتر عمل میکنند.
"