بازیگران بریتانیایی عینکسازی کرک و کرک یک پاپآپ را در 81 Redchurch London's Shoreditch افتتاح کردند، تا اینکه در 29 سپتامبر 2022 فستیوال لندن را خدایی کنند.
لندن را به ترتیب برتر جهان معرفی می کند و بیستمین جشن آن در 17 تا 25 سپتامبر برگزار می شود.
صفحههای آزمایشی که مشتریان در معرض نمایش قرار میگیرند، یک برنامه یک عکس را دانلود میکند.
برای همیشه، این دسته مجموعه رنگارنگ خود را به نمایش میگذارد که فروشگاه ویژه Lucite ایتالیا، قابل بازیافت است.
کرک و کرک در سال 2020 رشد 42 درصدی داشته است، در حالی که جلسات و فیس تایم را افزایش دادند، و تخمین زده می شود که امسال 30 درصد باقی بماند.
این توضیحات دارای 20 خرده فروش در انگلستان 2018 تقریباً 100 خرده فروش امروزی است و پاپ آپ نوآورانه "بخشی از برنامه های برند" است.
جیسون کرک، یکی از بنیانگذاران کرک و کرک، میگوید: «تبلیغات نشان میدهد که چه اتفاقی برای قرنطینه افتاده است.
به مثبت بودن نیاز داشت و هر کجا که میتوانست و هر روز از نظر احساسی ارزشمند میشود.
»
یک مجری تلویزیونی الکسیس نونس و کامرون ادواردز، دیجی بریتانیایی و پریمادونا، سیگما، مهمانان عمومی در 9 سپتامبر حضور دارند.
بنیانگذاران 20 سپتامبر، جیسون و کارن کرک میزبان یک نشست نشستن پرتیل پرتیل هستند که به مهمانان اجازه می دهد به سؤالات نیاز داشته باشند.
جیسون کرک افزود: «مصرفکنندگان و خودشان.
خرید مقالات کمتر به سادگی عاقلانه تر و بیشتر است.
در دفاتر نبودند و عینک جایگزین کت و شلوارهای بیانیه طنز شده است.
او میگوید: «بیناییشناسهایی که شنیدهاند به هر نحوی Specsavers و Boots هستند، به استثنای آنها به ما اجازه میدهند فروشگاهها و مارکهایی را کاملاً خریداری کنیم و امکانهایی را برای مصرفکننده باز میکنند.
»
کارن کرک اظهار داشت: "عینک ها به شدت کمد لباس شما هستند و دید شما را فراموش می کنند.
این روزها زوم مهم است، زیرا کمد لباس شماست.
به پادکست TheIndustry.
fashion Jason Kirk گوش دهید.