لیست فروش انحا دستگاه‌ دوخت پلاستیک خانگی و صنعتی

پی پک با بیش از 20 سال پرونده در صنعت بسته زندانی ایران، آماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص شناخت و انتخاب های دوخت با مزیت ویژه‌ی  و  تعمیرات است.

در ادامه مطلب، انواع دوخت به همراه ویژگی‌ها و قیمت به صورت کامل در اختیار شما قرار گرفته است. برای شور رایگان و خریداری با تعداد زیر تماس نتیجه کنید. 

همچنین از نوار کناری صفحه می‌توانید برای جستجوی نوع موردنظرتان استفاده کنید. از منوی بالای برگ هم تمامی اطلاعات فنی و عملکردی ‌های قفل بندی در دسترس است.

چنانچه از بهر ‌های دوخت خود احتیاج به دارید یا کرانه ارائه محصول خود به دست مشتری به با ثبت آرم و برند خود را دارید روی نوشته های آبی همین پاراگراف کلیک یا از منوی سکوی پرتاب موشک در پاره رویت کنید.

دوخت پلاستیک پدالی(صنعتگران)

فروش دوخت پلاستیک | دسته: پرس پلاستیک دستی ( دوخت پلاستیک) -- سال 1400

‌های دوخت پلاستیک صنعتگران از نوع ریلی، پیشنهاد اکید ما به‌خاطر کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به راهبر کیفیت بالاست.

در مدل دوخت نایلون پدالی، محصولات پس از پر شدن در کیسه و انجام عملیات بسته بندی با استفاده از فشار و حرارت، بسیار زیبا و محکم دوخته شده و آماده ارسال برای مصرف می‌شوند. در دو نوع ساده المنتی و سنگین چدنی وجود دارد. این در واقع زمان دوخت را که در 2-4 لحظه می باشد به دم کاهش می دهد و علت آن هم گونه خاص تکنولوژی الکتریکی ای هست که در آن به کار رفته است. همچنین کار با این بسیار ساده بوده و با فشردن پدال توسط اپراتور صورت می‌گیرد.

جنس بدنه ی سری صنعتی آن چدنی بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است که در دو سرمشق تک فک و دو فک هستی دارد. سری ساده ی های هم به دو صورت تک محور و دو محور هستند که استحکام دو مرکز آن بالاتر می باشد. های پدالی ساده از عرض 30 تا 120 سانت و های چدنی صنعتی هم در سه عرض 35 و 45 و 60 سانت در هر دو مدل تلویح شده وجود دارند. بزرگ‌ترین محدودیت این مدل دوخت، امکان پرس با عرض کم بوده اما این ‌ها قدرت دوخت بالاتری به نسبت مدل‌های دیگر دارند.

تولید کننده دستگاه دوخت پلاستیک دوخت پلاستیک | زیباترین پرس پلاستیک (دوخت پلاستیک) -

هایپر صنعت فامکو ارئه دهنده دوخت پرتابل در الگو وارداتی ساخت چین به مشتریان خود می باشد. این توانا به دوخت به طول 40 سانتی متر است. دوخت پرتابل دستی قابل به‌جهت دوخت پاکت با جنس های مختلف می باشد. برای استفاده از آن نیاز است که درب پاکت را بین 2 فک دوخت قرار دهید و دسته ها را فشار دهید تا دوخت توسط حرارت المنت های انجام شود.

عملکرد این به صورت نیمه اتومات می باشد و وساطت پدال کار می کند. به گونه ای که اپراتور باید تیوب پر شده از مواد را از انتها بر عذار روش دهد که دوخت بخورد و سپس بریدگی داده شود. این زمانی موقعیت استفاده قرار می گیرد که به‌قصد پر نمودن تیوب ها از پرکن تیوب دستی یا نیمه اتومات کاربرد شود. اما در صورتی که پر کن تیوب شما تمام اتومات است، دیگر نیازی به این ندارید زیرا عمل دوخت و بریدگی توسط خود تیوب پر کن به طور خودکار ادا می شود.

پیشنهاد سایت